جنی کوچولوی من..

خیلی دوست دارم پرنصصم:)

تو نزدیک ترین فرد زندگیمی..

وقتایی که گریه میکنم میای اشکامو پاک میکنم ول تو بغلم میکنی..

بهم امید میدی..

همیشه با مسخره بازی در اوردنت میزاری بخندم:)

عاشق وقتاییم که لوس میشی..

بعضی اوقات سرت داد میزنم و می‌ترسی..اما بدون که رزی دیوونت خیلی دوست داره:))

هیچ وقت ترکت نمیکنه..

چون غیر از تو کسی نیس پیشش ک طعم درداشو بفهمه..:)

بفهمه چی می‌کشه..

​​​​​​:) اما تو هستی ، تو منو درک می‌کنی..

الان که دارم اینو مینویسم..یکم قلبم گرفته..

​​​​:) خیلی یهویی دلم برات تنگ شد...برای بازی کردنمون..

ججر یادته وقتی بچه بودیم..مامانت میشدم تو هم نینی می‌شدی ؟؟

میبردمت حیاط بعد مثلا می‌گفتیم رفتی مدرسه XD 

بعد بابا میومد مسخره میکرد..

گریه میکردی منم آب می‌ریختم روت تا بخندی:)

خیلی دوست دارم جوجو کوچولوم 💜

:} امیدوارم هیچ وقت دعوا کردنمون باعث نشه ترکم کنی..

# نوشته شده توسط رزی دیوونتXD 

 

 

​​​​​​